zondag 5 juni 2016

OUTFIT #3 | "Poseren kan je leren"

Flower Bomberjacket

Voor de derde keer dit jaar trekken we erop uit met de camera. Keuvelend lopen we een blokje om vooraleer we op de ideale locatie stuiten. De getalenteerde fotograaf van dienst, is wederom mijn mama. Als een rasechte professional schiet ze het ene plaatje na het andere. Haar aanstekelijk enthousiasme zorgt ervoor dat ik me meer en meer ontspan, dat bewijst de allerlaatste foto alleszins.

Verschillende emoties beeld ik uit. Allerlei poses neem ik aan. Ik wring mijn lichaam in rare bochten en kronkels totdat ik met mezelf geen houding meer weet. Vervolgens  draai ik impulsief een pirouette. En nog één. En daarna nóg één. Totdat ik bijna kennis maak met de harde grond van erg dichtbij…

Ik ben super blij met deze bomberjacket. Mijn spaarrekening helaas iets minder, oeps! Toen ik het jasje zag hangen in de etalage, wou ik het onmiddellijk van de paspop rukken! Gelukkig heb ik dat niet gedaan,- dat zou geen mooi zicht zijn: zo’n blote buste in het uitstalraam. Je begrijpt dat de liefde voor deze gebloemde bomber erg groot is.
Daarnaast draag ik een LBD (Little Black Dress) met een zwarte blouse erover. Mijn stoere sneakers kreeg ik ruim 2 jaar geleden voor mijn 18e verjaardag. Enerzijds krijg ik af en toe jaloerse blikken toegeworpen (grapje, hoor!). Anderzijds ontvang ik een heleboel lieve complimentjes over mijn favoriete luipaard Louboutins.
Heb jij al een bomberjacket in je kast hangen?


Help me om tegen eind deze maand de kaap van 15 volgers(!) te overbruggen door mijn blog Ma-Loe te volgen via Bloglovinx Marie



28 opmerkingen:

  1. Wat een leuk bomberjack zeg, mooi gecombineerd met je zwarte jurkje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke bomberjack! Mooie foto's ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind mijn foto's nooit echt mooi, maar probeer ze toch elke keer te verbeteren :)

      Verwijderen
  3. Het jack staat je zo goed! heel erg mooi de foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Dat bomberjack is inderdaad heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt een leuke outfit!
    De bomberjacket, is onwijs tof

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Dat jack is echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfit én mooie foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, toch is het nog altijd wennen om foto's te trekken, maar het begint te wennen, hihi.

      Verwijderen
  8. Hele mooie foto's! Als ik mijn outfitfoto's terug bekijk na het fotograferen dan verbaas ik me er over, over wat voor rare poses ik nou weer heb aangenomen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie foto's! En het bomberjack is ook heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je moeder foto's wilt maken! Bij mij is het altijd even dringen voor mijn moeder of vriend foto's willen maken, hah! Mooie jack :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet soms ook aandringen, maar ze doet het meestal met plezier :)

      Verwijderen
  11. Ik vind zulke jackjes echt super! Wil zelf ook nog eentje met bloemenprint.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwie, zo leuk! Ik heb er nog nooit eentje met bloemen gezien. Deze is echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke foto's! Het bomber jacket is onwijs tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Reacties
    1. Het jasje heb ik -helaas- vorig jaar gekocht bij Essentiel.

      Verwijderen